ABCLAUSEN A/S
Ingeniørgruppen A/S
Balslev Rådgivende Ingeniører A/S
Toppenberg H.O.K. A/S
Dansk Boligbyg A/S
Thomsen & Fals A/S
ANKER HANSEN & CO. A/S
HP Byg A/S
HTH VHK A/S
HTH VHK A/S

Mål brugertilfredshed

Mål brugertilfredshed

På et byggeprojekt - stort som lille - er et af de vigtigste parametre altid om brugerne er tilfredse. Brugerne kan  for eksempel være:

  • Personalet i en bygning
  • Driftspersonale
  • Daglige brugere
  • Den forvaltning, der bestiller byggeriet (kommunalt byggeri)
  • Beboerdemokrati
  • etc.

Med BYGGE DIALOG får du et enkelt, digitalt og ressourcebesparende værktøj til at måle brugernes tilfredshed med byggeprocessen og det færdige byggeri.

Når du måler på brugernes tilfredshed og oplevelse af kvalitet, får du værdifulde tilbagemeldinger, som kan bruges med det samme på dit byggeprojekt. Men du får også mulighed for at sammenligne brugertilfredsheden på tværs af dine projekter samt benchmarke dig med andre bygherrer.

 

Med BYGGE DIALOG får du fuld fleksibilitet

Vi hjælper dig med at tilpasse BYGGE DIALOG præcis til din byggesag. Systemet er 100 % fleksibelt. BYGGE DIALOG kan tilpasses præcis dit behov.

Fuld fleksibilitet

 + Kan anvendes på små og store sager

 + Antallet af målinger og hvem, der deltager i målingerne tilpasses den enkelte sag

 + Mulighed for anonyme besvarelser

 + Benyt vores standardopsætning eller lav opsætning med egne spørgsmål

 

Standard spørgsmål om brugertilfredshed

Når du tilmelder en byggesag til BYGGE DIALOG Brugertilfredshed, kan du vælge vores standard opsætning, hvor vi har sammensat spørgsmål, som er relevante i de fleste byggesager. Du har også mulighed for at designe din egen opsætning, hvor du kan oprette egne spørgsmål, slette spørgsmål mv.

Nedenfor kan du se de spørgsmål, der indgår i standard opsætningen af brugertilfredshedsmålingen

Vis standard spørgsmål ▼|Skjul standard spørgsmål ▲

BYGGEPROCESSEN
Oplever du at…
brugergruppernes interesser og behov er blevet klarlagt?
rammerne for brugergruppernes indflydelse er klarlagt?
der er sikret en rettidig fælles forventningsafstemning?
de rigtige kompetencer er blevet involveret på de rette tidspunkter?
der er truffet velovervejede og begrundede beslutninger om byggeprojektet?
bygherre/rådgiver/entreprenøren har sikret løbende opfølgning gennem hele processen?
bygherre/rådgiver/entreprenøren har håndteret evt. misforståelser, fejl og mangler på en god måde?
bygherre/rådgiver/entreprenøren har kommunikeret klart og forståeligt?
Hvad er din samlede tilfredshed med processen?

DET FÆRDIGE BYGGERI
Vurder venligst din tilfredshed med…

byggeriets funktion for de daglige brugere og ansatte.
at opholde dig i byggeriet og dets atmosfære
udearealets funktion for de daglige brugere og ansatte
at opholde dig på udearealet og dets atmosfære
byggeriets tilpasning til de nære omgivelsers kvaliteter såsom fx natur, nabobygninger og lokalmiljø
byggeriet som positivt bidrag til nærmiljøet
drift og vedligeholdelse af byggeriet
funktionen af de tekniske systemer
byggeriets holdbarhed og robusthed i forhold til daglig brug
renoveringens udførelse med respekt for de eksisterende bygningskvaliteter
Din samlede tilfredshed med det færdige byggeri

 

Prøv selv - demoversion

Start test

    Du er en daglig bruger, der bedømmer en byggesag (åbner i nyt vindue)

 

 

  

      

I videoen nedenfor fortæller arkitekt Karen Schandorph Møller og Chefkonsulent Michael Stensgaard fra Københavns Kommune om deres brug af brugertilfredshedsmålingen

Københavns Kommune er Danmarks største kommunale bygherre. Kommunens bygherreenhed, Byggeri København har 120-150 igangværende byggeprojekter. Optagelsen er fra et af vores arrangementer, som blev afholdt den 27. september 2017. 

Hent præsentation   

Hent folder med kvalitetsdogmer


 

 

Sådan foregår en brugertilfredshedsmåling

  1. En uge før den planlagte måling modtager du en e-mail med et link til at aktivere målingen. Vi sætter kun målingen i gang, hvis du giver 'grønt lys'
  2. Hver respondent modtager en e-mail med et link til målingen
  3. Du kan vælge at få en advisering pr. e-mail, hver gang en respondent udfylder målingen
  4. Resultaterne opdateres løbende på dit dashboard her på hjemmesiden
  5. Du kan downloade en rapport på 5-7 sider med resultatet af målingen

 

+ brugertilfredshedsmålingen foregår online

+ Det tager 3-4 minutter

+ Viser hvad du svarede i sidste måling

+ Tilpasser sig automatisk iPad, mobil eller PC

Sådan kommer du i gang

 1) Bliv medlem 
      - hvis din virksomhed ikke allerede er på medlemslisten

 2) Tilmeld din byggesag

 3) Vælg antallet af målinger og hvornår de skal udføres

 4) Opret de personer, der skal besvare målingerne

Du er i nu gang, og du kan løbende følge med i, at målingerne besvares

 

 


Er du klar til at komme i gang?

Vælg en medlemspakke, som passer til din virksomhed.

Medlemspakker og priser       Tilmeld sag

 

 

Københavns Kommune måler brugertilfredshed

Chefkonsulent i Byggeri København Michael Stensgaard udtaler, ”I Københavns Kommune lægger vi stor vægt på dialogen med brugerne, når vi bygger. Det gælder både før, under og efter byggeriet. De mange typer af brugere er kommunens ’kunder’ - det er jo dem, vi bygger for. Som professionel bygherre har vi brug for at vide, om vi lever op til brugernes forventninger og behov, både med hensyn til processen og det færdige produkt. Vi har valgt at bruge BYGGE DIALOG til at måle brugernes tilfredshed med henblik på at skabe løbende forbedringer i vores egen organisation."

 

Brugertilfredshedsmåling med dit eget design

Har du et ønske om at sætte dit eget præg på tilfredshedsmålingen? Skal der bruges en særlig skrifttype, jeres logo eller andet? Det kan vi også klare. 

 

 

Faktaark

På 2 sider har vi samlet nyttige fakta om BYGGE DIALOG Brugertilfredshed

Download faktaark

 

 

Spørgsmål?

Ring til os på telefon 3264 1440 eller brug chatten her på siden (mandag-fredag kl. 8:30-16:00).

Du kan også sende en e-mail til info@byggerating.dk - så svarer vi dig hurtigst muligt.


Medlem af BUILDING SUPPLY