Mål kundetilfredshed

Mål kundetilfredshed

Mål dine kunders tilfredshed med BEC's professionelle løsning

Vi måler dine kunders tilfredshed og giver dig viden om, hvad din virksomhed gør godt, og hvad I kan gøre bedre.

En tilfreds kunde anbefaler ofte din virksomhed til andre og kommer gerne igen med nye opgaver. Gode referencer er derfor guld værd for din virksomhed.

Det kan være en god idé at lade dine kundetilfredshedsmålinger være synlige for andre her på hjemmesiden. Det er selvfølgelig din beslutning, om du vil offentliggøre dine kundetilfredshedsmålinger.

Du får overblik over kundetilfredshedsmålingerne for alle dine opgaver her på hjemmesiden. Vi beregner også et gennemsnit for din virksomhed, og vi opdaterer gennemsnittet hver gang, du får en ny kundetilfredshedsmåling. Du kan løbende følge med i, om kurven stiger eller falder. 

 Særdeles tilfreds    Meget tilfreds    Tilfreds    Mindre tilfreds    Ikke tilfreds

{  
   "series":[  
      {  
         "name":"Gennemsnit per måling",
         "data":[  
            3.75,
            4.00,
            4.06,
            4.10,
            3.95,
            4.15,
            4.18,
            4.28,
            4.66,
            4.79
         ],
         "dashStyle":"shortdot"
      }
   ],
   "categories":[  
            "2018 Juni",
            "2018 Juli",
            "2018 August",
            "2018 September",
            "2018 Oktober",
            "2018 November",
            "2018 December",
            "2019 Januar",
            "2019 Februar",
            "2019 Marts"
   ],
   "name":""
}
        

 

Kom hurtigt i gang

Vælg 5-10 af dine seneste afsluttede opgaver, som du tilmelder til byggeriets kundetilfredshedsmåling

Så har du hurtigt et gennemsnit for din virksomhed 

Nemt for dig og nemt for din kunde

BEC's kundetilfredshedsmåling er brugervenlig, og den giver dig værdifuld feedback. Løsningen er 100 % digital, hvilket betyder, at din kunde kan besvare målingen, når han/hun har tid, eksempelvis på vej hjem i toget. Kundetilfredshedsmålingen er mobilvenlig, og spørgsmålene er nemme at forstå.

  • Spørgsmål, der er nemme at forstå
  • Gnidningsfrit flow
  • Besvares på 1-5 minutter
  • Tilpasser sig automatisk PC, laptop, mobil etc.

 

Vi står for alt det praktiske, og resultatet af kundetilfredshedsmålingen bliver sendt direkte til din e-mail. Du betaler kun, hvis kundetilfredshedsmålingen bliver udfyldt. 

Spørgsmålene i målingen er formuleret af vores eksperter. Vores system tager højde for, om din virksomhed er entreprenør eller arkitekt/rådgivende ingeniør. Din kunde kan direkte relatere spørgsmålene til din opgave.

 

Sådan foregår det

  1. Du tilmelder opgaven på 1 minut
  2. Vi sender en e-mail til din kunde
  3. Din kunde besvarer målingen online
  4. Du modtager resultatet i en e-mail 

 

Det får du

  • Din virksomhed oprettes her på hjemmesiden med logo, fotos, beskrivelse mv.
  • For hver kundetilfredshedsmåling modtager du en kort rapport med resultatet
  • Alle kundetilfredshedsmålinger gemmes i vores database, så du kan følge udviklingen
  • Download dine kundetilfredshedsmålinger og brug dem som referencer eller i din markedsføring
  • Vælg selv om dine kundetilfredshedsmålinger skal være synlige her på hjemmesiden

 

 

Du kan følge dine kundetilfredshedsmålinger på dit personlige dashboard
her på hjemmesiden (kun tilgængeligt for SØLV og GULD medlemmer)

   

Prøv Byggeriets kundetilfredshedsmåling

Det tager blot 1-5 minutter at deltage i Byggeriets kundetilfredshedsmåling. Vi har lagt stor vægt på, at det skal være gnidningsløst og hurtigt. Ingen af os gider nemlig at bruge tid på en digital måling, der 'hakker' eller går i stå halvvejs. 

Når du tilmelder en opgave, vælger du selv, om du vil bruge den korte version med få spørgsmål, eller den fulde version med lidt flere spørgsmål:

  Den korte version
1-3 minutter
Den fulde version
3-5 minutter
Din virksomhed er entreprenør

10 spørgsmål

Test version

37 spørgsmål

Test version

Din virksomhed er arkitekt eller rådgivende ingeniør

15 spørgsmål

Test version

47 spørgsmål

Test version

 

Vil du gerne have, at vi sender kundetilfredshedsmålingen til mere end 1 person?
Intet problem - du kan tilknytte op til 4 personer til hver måling, og du kan selvfølgelig se alle individuelle besvarelser.
 

 

Vi respekterer din kunde

Det er selvfølgelig frivilligt for din kunde, om han/hun vil deltage i målingen. Hvis vi ikke modtager svar, sender vi 2 venlige remindere i løbet af 2-3 uger. Dermed 'generer' vi ikke din kunde unødigt. 

Vi respekterer, at det ikke er alle mennesker, der ønsker at deltage i kundetilfredshedsmålinger. Alligevel kan vi levere en svarprocent på 60-70 % - og ofte højere. Det er et højt niveau, som vi er stolte af. Det skyldes vores mangeårige erfaring og vores professionelle løsning. 


Hvordan adskiller Byggeriets kundetilfredshedsmåling sig fra andre på markedet?

  • Du betaler kun for de opgaver, du tilmelder - og kun hvis din kunde besvarer målingen
  • Du bestemmer hvilke opgaver, der skal måles på
  • Du kan tilmelde både igangværende og afsluttede opgaver
  • Du bestemmer hvem der skal besvare kundetilfredshedsmålingen
  • Du kan spørge op til 4 personer på hver opgave og dermed få et mere retvisende resultat
  • Du bestemmer, om dine kundetilfredshedsmålinger skal være synlige for andre
    og som en ekstra bonus får din virksomhed ret til at benytte betegnelsen 'Medlem hos Byggeriets Evaluerings Center'

  

 

 

 

 


Sådan kommer du i gang

  1. Opret et medlemskab
  2. Tilmeld opgave
  3. Vi kontakter din kunde pr. e-mail og tager os af alt det praktiske 

 

Pris

Fast pris: 1.296 kr. + moms pr. opgave, du tilmelder.

Du betaler kun, hvis kundetilfredshedsmålingen bliver udfyldt. Dvs. at det er gratis for dig, hvis din kunde ikke udfylder tilfredshedsmålingen. 

For at tilmelde opgaver skal du først tegne et medlemskab. Det koster fra 2.696 kr. + moms pr. år - Læs mere her

 

Spørgsmål?

Ring til os på telefon 5135 7969

Du kan også sende en e-mail til info@byggerating.dk - så svarer vi dig hurtigst muligt.

 

 

"The only thing that counts is a satisfied customer"

Jan Carlzon

Del på